25 Kasım 2009 Çarşamba

Ata binilir

Pazar Abanta gittim iki romantik atla tanıştım tek sorun ikisinin de dişi olmasıydı :) ama süper bi dayanışma sergiliyorlardı hayran kaldım... Sonra bindim ...Daha önceden çok küçükken, vahşi bi ata binmiştim siyah parlak tüyleri vardı çok güzeldi ama çoçukluk işte korkmuştum indirin beni daha yaşayacak çok günlerim var çocuğum ben diye bağıra çağıra ağlaya ağlaya helak olmuştum dayanamayıp indirmişlerdi üstünden ..Hatırlarım o anı ben ağlarken herkes gülüyordu...bok...:)

Bu sefer ağlamadım ama yine bu hareket ediyor durdurun diye bi tepkide vermedim değil hani :) Galiba hala daha çocuğum yaş 30 da olsa çoçuğum ben ... ha birde ormanda sağa baktım sola baktım aklıma süper bir fikir geldi kendime sakladım...

2 yorum:

O. K. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Gözde EVRAN dedi ki...

Kesinlikle... bi de ciğerlerim ağrıdı fazla oksijenden :) Amasra diyorum...

Yorum Gönder